torstai 26. huhtikuuta 2012

Vitivalkoset hampaat.. woot, noot?

Mua naurattaa vieläkin mun eilinen hammaslääkäri käynti, josta en illalla iksuissani muistanut kertoa teille.. Oli kyllä vaihteeks taas semmonen kokemus että jälkeenpäin oli vähän ihme fiilis, oikeen ees tajunnu kaikkea? :D Kaikki alko jo matkalla sinne, sain äitiltä tekstarin et siel oli joku palohälytys ja ne oli joutunu pihalle odottelemaan.. Siinä sitte yritin soittaa sille, mut eihän se heti vastannu. Onneks matka oli kuitenki sen verran pitkä et se ehti sitte soittaa mulle vielä takasinki siinä ennenku olin perillä, koska en mä tienny et uskallanko ajaa sinne parkkihalliin vai en jos siellä kerran on palohälytys eikä esim. hissejä saa käyttää ja muutenki nekin oli käsketty pihalle odottelemaan et tilanne on ohi. Ja olihan se sitten jo ohikin siinä vaiheessa kun mä pääin perille.
   Ei siitä ollu kuitenkaan vielä hirveen pitkä aika, ku ne oli ilmottanu et tilanne on ohi, joten ehin vielä näkemään palomiesten poistumisenkin paikalta. Ja itseasiassa melkeen törmäsin yhteen niistä kun tuijottelin vaan sinne niiden muiden poistuvien palomiesten perään ja se yks tuli yksinään vähän jäljessä :D Grrr ;)
Seuraava hassu seikka oli kun menin hissillä ylös sinne hammaslääkäriin.. Kun hissin ovet aukes, ni siel oli 3/4 niistä hissin katon laseista alhaalla nojailemassa hissin seiniin. Mua rupes ihan hirveesti naurattaa ajatus, et joku on varmaan just ollu vaihtamassa siellä jotain lamppuja kun se palohälytys on tullu ja sit se on vaan äkkii juossu turvaan, kun oli ne katon palaset jääny siihen alas.. tai sitte se oli menny vaihtaa lamppuja mut unohtanu ottaa vaihtolamput mukaan? :DD kehittelin näitä kaikkia sekopäisiä ajatuksia ja vaihtoehtoja ja naureskelin hissimatkan mielikuvitukselleni..
   Mutta sitten siihen varsinaiseen hammaslääkäriosuuteen. Oon tässä nyt miettiny jälkeenpäin että pitäisköhän mun vaihtaa oikojaa vielä tässä loppuvaiheessa kun tuntuu että sen hammaslääkärin näkö on menny. :D Se nimittäin sano mulle eilen ku makoilin siinä suu auki että "ihana kun sulla on ihan vitivalkoset hampaat" WAIT.. WHAT?! :D No siis joo, oon huomannu saman ku oon kuvaillu uudella kamerallani itseäni, et kyllähän ne oikeessa valossa näyttää ihan vitivalkosille, mut totuus on.. et ei ne kyllä oo. :D Niissä on edelleen ne värivirheet kiinnikkeiden jäljiltä jne. Eikä ne värierot oo kyllä mitenkään huomaamattomia.. :D eli aika kaukana on vitivalkosesta jos ne virheet näkyy niissä edelleen.. vaikos eikös, onko joku muka erimieltä?! :DD
Tää yks lause jäi mun päähän vaan pyörimään. :D Ei ne oo vitivalkoset? Mutta tulee kyllä vielä joskus olemaan ;) Oon nimittäin päättäny et aijon valkasta hampaani sitte jossain vaiheessa kun pääsen kaikista raudoista lopullisesti eroon. Ihan siis vaan sen kunniaks että kun ne sitten lopulta on suorassa, ni sais näyttää muutenki paremmille ;D


Ps. mulla on jotenki sellanen fiilis et tänään tuun taas kirjottaa ihan järettömän määrän postauksia, kun ei oikeesti oo parempaakaan tekemistä. :D Koittakaa kestää ^^


xoxo -Roxanne<3

2 kommenttia:

  1. Hahhaha, suurinosa palomiehistä ei oo ees kuumia, mutta aina silti mäki katon niitä kuola valuen :D
    Ja ollahan sulla ainakin kuvissa tosi valkoiset hampaat! Ja jos kerran alanasiantuntija sanoo, niin sitten ainakin! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahaha :DD joo, no mut ei se mitä on siellä sisällä vaan se asu mikä niil on päällä? ;D hahaha tai sitten ei.. : DD

      Ja ehkä mun sitten pitää uskoa, jos säkin oot tota mieltä :D

      Poista

Kaikki kommentit ovat tervetulleita, joten eikun vaan kommentoimaan! ^^