sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Teenage boss

teini ja sen neuvonantaja
Että mul pisti vihaks ku kattelin tossa tylsyyttäni ohjelmaa nimeltä Teenage Boss (Yle fem). Ohjelman ideahan siis on se että teini saa kuukaudeks perheen kaikki rahat käyttöönsä ja päättää koko kuukauden budjetin.... Mua niin ärsyttää kaikki ihmiset jotka ajattelee vaan itteään ja toi muija oli siitä kyllä ihan älyttömän hyvä esimerkki. Siis joo lopussahan se sit anto ne ylimääräset rahat perheen yhteiseen käyttöön, mut melkeen koko ohjelman se vaan toisteli sitä minä minä minä.. mä haluun mac:n, mä haluun kalliin synttärilahjan ja mä haluun.. vittu huhhuh. Ensin se laitto mökkii varten sovitun summan sivuu, mut yhtäkkii se sit rupeski ottaa sielt rahoi kaikkee ihan muuhu.. Mmmitä? Eiks oikeesti ihmisten pääs liiku enää mitään muuta ku *minä minä minä* ?! Koska siis eihän mua ärsyttäny kyseisessä jaksossa pelkkä tytär vaan se äiti myös :D Seki halus jotain kevättakkii epätoivosesti.. ja en tiiä.. :D

teini intoilee rahoista
 Mua vaan ärsytti ihan älyttömästi koko ohjelma. Muuten en olis sitä varmaan kattonukkaa, mut satuin avaa telkkarin oikeeseen aikaan ja ylellähän on nyt pyöriny kans mainokset et ne on tekemäs suomes samallaist ohjelmaa, joka kulkee siis myös samalla nimellä, joten oli pakko kattoo et mist on niinku kyse. ;D Sitä suomalaist sit tuskin pystyn ees kattoo ku tääki oli jo vähän siin rajoilla etten varannu matkaa norjaa ja lähteny kertoo tolle muijalle kasvotusten et miten vittumaist sen käytös mun mielest oli :D

..ja koko perhe
Njoo, jokainen tavallaan ja ehkä se nyt 15 vuotiaana saa vielä jotain anteekski. Ja pakkohan se on myöntää et varmaan ihan erilaiset taustat meillä joten en vaan ymmärrä tollast. Mut nii.. jokainen tavallaan..

Mä en vaan pysty käsittää miten joku voi olla tollanen, enkä muutenkaan. Mut joo, ihmiset on erilaisia ja toki kaikki ohjelmat tehään niin että ne herättäis mahollisimman paljon keskustelua, mut silti. Ei.. Mä en vaan.... ei.. :DD

Mut joo, löytyy varmaan YleAreenasta jos joku haluaa sen katsella :D luulisin ainakin. Nauttikaa toki. Mä lähen tästä nyt takas tonne sohvalle kännykän ääreen ressaamaan et tuleeko sitä työkeikkaa ja minnepäin/kuin aikasin sitä pitääkään sitte huomenna lähteä ;/ :D Hyvät yöt ja kauniit viikot kaikille!




xoxo -Roxanne<3

ps. kuvat pöllitty täältä ja täältä.

4 kommenttia:

  1. Aika itsekkäältä touhulta kyllä kuulostaa! :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitähän se olikin, mut kai ohjelman perimmäinen idea oli just opettaa nuoria käyttämään rahaa, joten ehkä se sit jotenki onnistu :)

      Poista
  2. Mun piti katsoa tätätä kun vaikutti niin järkyttävältä, mutta on unohtunut :D tää on varmaan todella ärsyttävää katsottavaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ittee ainaki ärsytti ihan älyttömästi sen tytsyn käytös :D et toisaalt ku ajattelee, ni et oo menettäny mitään :D

      Poista

Kaikki kommentit ovat tervetulleita, joten eikun vaan kommentoimaan! ^^