lauantai 26. toukokuuta 2012

Terkkuja sairaalasta !

..siellä tuli nimittäin eilen kulutettua 6 tuntia. Koitettiin selvitellä et mikä tää mun tauti on olevinaa, mut eipä vielä mitään uutta selvinny. Huomenna olis tarkotus mennä taas uudestaan joskus 9 aikaa jo, mut ei kyllä yhtään kiinnostais. Oon nimittäin jo ihan kyllästyny niihin verikokeisiin, röntgeneihin ja purkkeihin pissaamiseen jota tuli perjantaina harrastettua oikein olantakaa. Tää päivä on menny muuten ihan kivasti, mut tunti sitte tossa tuli oksennuski, johtuen noista voimakkaista antibiooteista ja omenan yhdistelmästä. Ei kiva. :D

Oikeesta kädestä on otettu nii monta verikoetta et ei sitä suonta enää ees erota niiden pistojälkien alta ja eilen se oli niin kipeeki ettei sitä illalla voinu oikeen ees taivuttaa :/ Mua vaan pelottaa et joudun jäämää sinne sairaalaan, mikä olis oikeesti ihan liikaa mulle. Mä kammoon sitä hajuu ja ne kaikkien valkoset vaatteet vaan saa mut enemmän varuillee. yök yök yök. Mulla ei oo yhtäkään hyvää muistoo sairaaloista joten en todellakaan odota huomista.

Anyway tulin vaan nopeesti postaamaan, ettette ihmettele et mihin oon hävinny :) Palaillaan asiaan taas joskus. Toivottavasti pian.



xoxo -Roxanne<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentit ovat tervetulleita, joten eikun vaan kommentoimaan! ^^