keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Halloota halloo, kuuleeko maa?!

Moikkis moi ! Täällä taas.. ;) On ollu ihan hirvee hinku kirjottamaan, mut ei oo vaan sit jaksanu tai kerenny.. koska eilenki siis heräsin 5 aamul, olin töis sen 12h.. tulin himaa joskus 8 illal :D et eipä siin sit oikee muut ku vähä lahnailuu sohval ja nukkumaa.. ja tänää taas uudestaa 5 herätys ja töihinnn... MUT NYT MÄ OON TÄÄLLÄ ! hihi <3 ..ja ihan ekaks laitan tähän teijän kiusaks tän ihanan biisin mikä on nyt soinu mun päässä jo kahtena päivänä... :D


Mut nyt sitte tän viikon tapahtumiin, koska en mä maanantainakaan tänne mitään kirjotella vaikka sillon olinki vielä vapaalla ja nautiskelin rauhaisasta aurinkopäivästä.. tai niin mä luulin. Nimittäin just ku olin saanu ton salaatin syötyä, ni tuli pomolta viesti et voitais käydä vaihtaa meijän lätkät kevyempiin ja mehän sitte lähettiin samantien. Siellä sitte meni joku tunti ja sen jälkeen suuntasin vielä poliisiasemalle hakemaan mun ajokorttia. JA VASTA sen jälkeen pääsin biksuissani ottamaan arskaa partsille.. viimein.. :D mut sit oli jo niin vilposta et eihän siellä tarennu ku 45min. ;/ Palleroinen oli tietysti uskollisena seuranani koko ajan ja nautiskeli itsekkin täysin rinnoin auringon lämmöstä ja ulkoilmasta <3


Maanantaina kuvailin kans jotain äitienpäivä kukkasta joka pääs yksinään tohon pikku maljakkoon, kun se katkes siin isommassa kimpussa.. mut musta se oli jopa parempi tollee yksinään.. :D ei millään pahalla hei sisko rakas jos joskus eksyt lukemaan tätä :D <3


 Noh mut sitte tuliki se tiistai ja työt/Espoon kuumat asvaltit kutsu.. Eli herätys 5, lähtö 6 ja työt alko 7 :D ..töissä sitte ihanasti vaihdellen jäässä ja tuskasessa hiessä :D JA tottakai myös ekana päivänä poltin poskeni ja nenäni ihanasti, eli nyt on naama punanen. Mä viel ajattelin aamulla ku lähin et ei vitsi nyt kyl unohtu se aurinkorasva, mut sit mietin et ehkä se ei nii paljoo paistais.. taisin olla väärässä.. nyt kun jälkeenpäin sitä miettii ja peiliin kun katselee..

moi !

 Tässäpä tää meijän maanantaisen työmaan alku :)


..joo.. .ei siel hirveesti tekemistä ollu, ku oli semmonen omakotitaloalue mis oltii ja siellähän ei päivisin hirveetä liikennettä oo, ku kaikki lähtee vaan töihin aamulla ja that's it.. :D Kulutin siis aikaani dataamalla, kuvaamalla ja puhumalla paskaa. :D



Tää kuva, jotain niin rakkautta <3 ..ja toi talo, tai siis se paikka.. ei niinkään
se talo.. mut toi vaan vei mun sydämen !

Ruokiksella väkersin itelleni voikukkaseppeleen, ku oli liikaa aikaa ja siin auringos kukkien keskel oli niin kivaa istuu :D Ton kuvan ottamisen jälkeen mä kuitenki väsähdin ja jätin sen tollaseks.. emmä sitä kuitenkaa kypärän pääl olis voinu pitää ;/ :D


Siksipä ripustinkin sen kauniisti ruusupensaaseen ;D Jos se vaikka ilostuttais siinä jotakuta ;D hahaha :DD


..jossain vaiheessa siellä liikuin sitte kans, ku ei jaksanu millää pysyy paikallaan ja asvalttihan jäähty ni pitihän sitä sit vähän mennä maisemii = taloi kattelee :)

Tästä päivästä mulla ei oikee oo kuvia, ku oli jotenki niin paljon tekemistä, vaik en oikeestaa mitää autoja ohjaillukkaa, ku olin sellases hiljases kohas suurimman osan ajastani. Otin kuitenki kotona sitte kuvan mun tän päivän asusta, ku rupes naurattaa ku katoin itteeni.. paskasessa duunissa oon, mut valkonen toppi (olihan mulla tossa päällä tietty semmonen keltanen takkiki), tommonen iso koru kaulassa ja noi mun työkengät.. Aamulla noi kenkien kärjet hohti vielä valkosena, mut nyt ne on ihan liimassa ;/ :D EI NÄIN.. :D mut eipä siinä.. toi toppi meni jo viime kesänä pilalle, ku sillonki olin se pääl.. :D onneks valkosia toppeja löytää helposti uusia ;) :D Mut oli mul onneks sellanen ruppana huppariki ton päällä ja sen takin alla, mut sen otin jossai vaihees pois ku tuli nii kuuma auringos. MUT MUT NII.. tää ei tosiaan oo ihan se tyyli miten kannattais pukeutuu paskasii asvalttihommii.. :D ..ja noi kengät on kaikkee muuta ku sopivat tähän duunii.. mut mä tyksin <3 ;)


Rankan työpäivän jälkeen käytiin taas kaupassa ja istahdettiin meijän parvekkeelle pelailemaan monopolia kylmän lonkeron ja siiderin kera ;) :D Kauaa ei siinä jaksettu kyllä istua, ku oli niin kuuma eikä tuullu yhtää ;/ Siksipä siirryttiinkin sisälle ja nälkäki iski samantien..


Päätettiin tilaa pizzaa.... joka tuli onneks 20minuutissa, koska nälkähän oli sitten kova.. alta näätte miltä tilanne näytti 7minuuttia sen pizzan saapumisen jälkeen. :D Näin siinä käy kun on kaks nälkästä naista ja yks pizza :D


Mutta näihin kuviin ja näihin tunnelmiin on hyvä lopettaa taas tää postaus, ennenku venähtää ihan liian pitkäks.. ;D 



Öitä nättimykset <3



xoxo -Roxanne<3

2 kommenttia:

Kaikki kommentit ovat tervetulleita, joten eikun vaan kommentoimaan! ^^