perjantai 18. toukokuuta 2012

Perjantaivapaa mun tyylillä

 Tänään ei siis onneksi ollut töitä, vaan sain taas viettää päiväni ihan miten halusin.. ainakin melkeen. Aamu nimittäin alko sillä et käytiin viemässä tuntilappusia toimistolle jo 11-12 aikaan ja sitte sen jälkeen vasta sain heräillä rauhassa kotona ;)

Kaikki kamani jätin olkkarin pöydälle kuitenkin odottelemaan, et jos vaikka tänään vielä liikkuis jonnekki.  Näyttää tosin vähän siltä et eipä kyllä niin tuu tapahtumaan :D


Päivä on siis kulunu melko pitkälti datailun, telkkarin ja syömisen merkeissä..





On kyl ihan älyttömän ihanaa, kun saa kotona kokkailla rauhassa eikä oo muita tuomitsemassa vieressä ;) :D Senpä vuoksi tänäänkin taiteilin itelleni aamupalaks munakkaan, päiväruuaks tein salaattia ja siihen salaattikastikkeen (oliiviöljystä, valkosipulista, sitruunamehusta ja pippurista. NAMS) ja läjän kalapuikkoja tartarkastike seuranaan! Jälkkäriks viel vähän pirtelöä <3 Ai että ! Nyt ei meinaa enää jaksaa liikkua :D

Tulipa tossa sitten luettua viikon akkariakin. Ihanaa kun siihenkin saa rauhassa keskittyä, vaik vähän oli kyllä liian ohkanen, ku ei sen lukemiseen menny edes kauaa :( :D


 Kattelin myös sitä kaoottista vaatekasaani omassa huoneessani, mut energia ja innostus ei kyllä nyt riittänyt siivoamiseen. Sen sijaan rakastuin taas uudestaan alusvaatteisiini, sillä noi värit on jotain niin ihanaa ja pitsi muutenki :D Tässäpä pieni vilaus teillekki ;)



Ja koska pitsi on jotain ihan rakkautta, ni ostinhan mä tossa joku aika sitten H&M:stä itelleni myös tommoset ihanaakin ihanammat puuterin väriset biksutkin ;) Vielä ku ehtis käyttääkki noita.. tänäänki nimittäin tuuli liikaa et olis tarennu ottaa arskaa parvekkeella ;/


Vikaks halusin vielä laittaa tähän mun uuden rakkauskorunki esille ;) Toi on vaan jotain niin <3 Löysin sen stokkalta tossa viime viikolla ja pakkohan se oli ostaa, ku normaalisti makso 30€ mut nyt oli vaan 17€ ;o !!!

BLING BLING !

Hahah :D joo oon tämmöne kiltti tytsy joka hengailee vaa himas ja syö. Tosin yks duunikaveri tossa keskiviikkona väitti ettei kilttejä tyttöjä oo olemassakaan tai sit mä oon ensimmäinen. Kaikki on kuulemma jotenki kieroutuneita jne. Sekin oli kellistäny jonku lastentarhayrittäjän kuulemma, jolla on lapsia ja mies jne.. :D Ja anto näin ymmärtää et kaikki naiset kaipaa jonkunnäköstä syrjähyppyä elämäänsä jossain vaiheessa.. niin no.. joo.. :D No whatever.. mä oon mitä mä oon, eli kaikkea muuta ku mihin kaikki muut on tottunu. :D Mä en juo, en kuulu mihinkää lahkoo, en käytä huumeita, enkä pyöritä useempaa miestä samaan aikaan (ainakaan vielä ja toivon ettei niin tuu käymäänkään, koska mä inhoon sellasia ihmisiä, jotka siis suhteessa ollessaan säätää jotain muidenki kanssa.. JOTEN KOITAN pitää järjen päässä..) ja oon kaikkee sitä mikä kuulostaa ihan älyttömän tylsälle ;) :D Mut hei, ei ihmisii oikeesti kannata tuomita ennenku niihin tutustuu kunnolla, muistakaahan se ihmiset ! :)

Nyt häviän taas linjoilta stoorienki kanssa :D Ciao!


xoxo -Roxanne<3

4 kommenttia:

Kaikki kommentit ovat tervetulleita, joten eikun vaan kommentoimaan! ^^