tiistai 1. toukokuuta 2012

Vappu? Siis mikä oli?

Ite oon niitä ihmisiä, jotka ei oikeen jaksa innostua vapusta (vaikka mulla noi synttäritkin on samaan aikaan). Joten tääkin vappu meni sinänsä aikalailla ohi. Ihan tavallinen "viikonloppuilta" periaatteessa. Tosin tän tasosia illanistujaisia on yleensä meijän uudet vuodet, koska muuten ei oo aikaa, eikä "syytä juhlia" mutta kuitenkin. Eilen siis istuttiin iltaa ja pelailtiin, vanhempieni ja kummisetäni ja hänen vaimonsa kanssa. Ja siinä puolen yön tuntumassa liittyi seuraan vielä miehenikin. Oli ihan hauskaa kahvitella, istuskella, höpöttää ja pelailla. Juominen jäi yhteen skumppalasilliseen minun osaltani mutta muut joivat sitten senkin edesta eli railakas meno oli kyllä ;D

Miekkoseni hellyyttävä synttärilahja johon oli lisännyt omat tuoksunsa ;)
(no joo.. matki suoraan mun joululahjasta, mutta ei se mitään, tykkään silti <3)
 Oon tavallaan vähän pettyny itteeni ton kuvailemisen suhteen. En oo oikeesti jaksanu perehtyä järkkäriini vaikka siitä niin innoissani olinkin. Eli tässä taas nähtiin.. Olin ihan oikeessa kun sillon jossain vaiheessa mietin et en kuitenkaan jaksa ikinä kantaa sitä mukana, eikä jaksa perehtyä nyt alussa tarpeeksi että oppisi kaikki säädöt, jotta innostuisi sitten kuvailemaan ihan tosissaan.. Oonhan mä sillä jotain kuvia ottanut, mutta aina se jää kyydistä kun olis jotain kunnon kuvattavaa. Tänkin postauksen kuvat on kännykällä otettuja, se kun kulkee aina kätevästi mukana.

Nää maisemakuvat tuli räpsittyä ruuanhakumatkalla, joten eipä mitään kovin ihmeellisiä oo, mutta oli jotenki sellanen fiilis että nää hetket/maisemat piti vaan ikuistaa :D

..ja tottakai kuvia oli ihan pakko vähän muoksia nokian omalla kuvanmuokkaus sovelluksella. :D Oon jotenki nyt niin tykästyny siihen et aina haluun jotain vähän tehä kuville, ettei kaikki olis ihan peruskauraa :D ja kuvathan saa siis klikkailemalla suuremmaks, jos haluaa katsella tarkemmin ;)

Auringonlasku<3

Täs kuvas on kaikki kohillaa, mä tykkään noist taloist, tyhjäst parkkiksest ja tost puust mikä on tos edes :D

Mäki jossa on aina vaan ihan pakko painaa kaasu pohjaan ja pistellä menemään !

Mun lempparikengät, joista en tykänny uutena yhtään, mut nyt ku ne on ihan hirveessä kunnossa, ni rakastan niitä enemmän ku mitää muuta :D

Kaikki muut on vissiin juhlinu tosi railakkaasti vappua ja ollu ulkona ja vaikka mitä kivaa, joten en viitti ees kysyä et löytyykö muita kohtalotovereita ;D Mukavaa loppuviikkoa kaikille!



xoxo -Roxanne<3

2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Ja mäkään en oikein oo vappuihminen, kaikki muut kaverit opiskelee, niin niillä haalari meininki..
    Mä olin onnellisesti töissä ja happy for that! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia ! ^^ No hyvä et löytyy muitaki yhtä "innokkaita" vappuihmisiä :D

      Poista

Kaikki kommentit ovat tervetulleita, joten eikun vaan kommentoimaan! ^^