torstai 17. toukokuuta 2012

Tän viikon väri on.. tattadaa.. puNAINEN !

Kuten jo eilisessä postauksessa mainitsinkin, menin polttamaan nassuni ihan kiitettävästi jo sillon ekana työpäivänä (tiistaina). Viime vuodesta jäi jotenki sellanen muistikuva et vaikka mun iho palo sillonki, ni se muuttu yllättävän nopeesti rusketukseks, joten tottakai mä oletin ja hätiköin ja luulin tosissani et näin kävis myös nyt.. Joo.. eihän siitä oo ku se pari päivää vasta, mut mua vähän masentaa.. vieläki ihan punanen.. ;/

Tän kuvan otin siis tossa tänään, kaks päivää palamisen jälkee ;D

Oon nyt tässä koko illan tuijotellu tota naamaani vuoroin peilistä ja kuvista ja aina vaan se jaksaa naurattaa.. on jotenki niin perus suomalainen fiilis.. Tällä tarkotan siis sitä, ku suomalaiset lähtee ulkomaille ja ajattelee et "emmää mitään aurinkorasvaa tarvii" ja sit ne tulee sieltä ihan punasina takas;D  Jos ens kesänä oon vielä näissä hommissa, ni toivon et oon sillon ees fiksumpi ja laitan AINA, aurinkorasvaa, ettei pääse yllättämään toi möllykkä tuolla taivaalla. Huuletki ihan palaneet :DD

Njoopa joo, tänään oon vaan chilliny himas ja katellu ku porukkaa hävii ympärilt pikkuhiljaa :D Ekaks lähti mies vierestä systeriään kuskaamaan, sit lähti porukat palleroisen kanssa möksälle (jonne munki piti ensin lähteä mukaan, mut empäs sitte mennykkää) ja sit vielä broidiki lähti lentokentän kautta kohti Kreetaa ;/ :D oon snadisti kade.. mullekki kelpais ranta-/shoppailuloma. Nyt on jotenki hölmö fiilis. Päivällä aattelin et emmä oikeestaan haluu sinne mökille, et salee ihan paska sää siel jne. Mut nyt oon koko illan miettiny miten kivaa olis esim. huomen makaa laituril jos arska paistaa ja miten kivaa olis ollu sytyttää takkaan tuli (tai miksei pihalle notskiki) ja paahtaa siel muutama vaahtokarkki tikun päässä :)
 

 
Mä rakastan sellasta mietoa savun hajua. 

Mä rakastan sitä ku mä saan istuu järvenrannalla ja tuijotella tyyntä järveä peittoon kääriytyneenä.

Mä rakastan et mä saan siel unohtaa kaiken paskan mikä tääl kaupungis kokoajan pyörii mieles.


Mä rakastan soutelua.

Mä rakastan yksin saunassa istumista, miedossa lämmössä ja ikkunasta ulos tuijottelua, kun ulkona jo pimenee hiljalleen.




Olispa jo juhannus, ni vois pitää (toivottavasti) vähän pidemmät vapaat ja mennä sinne mökille nautiskelemaan. Pienempänä en tykänny yhtään mökkeilystä tai no joo, tykkäsin tykkäsin, mut en niin paljon koska mun oli tavallaan "pakko" mennä sinne joka viikonloppu mutsin ja faijan kans. Ja se oli tavallaan aika rasittavaakin sillon tällön. Nyt kuitenki ku ei oo kerinny/jaksanu lähtee niiden mukaan pitkään aikaan, ni on jo ikävä sinne. Mä haluun... mökille.. nyt.. :/ :D Et toivottavasti pian tulee semmonen tilaisuus. Tän viikonlopun osalta mä nimittäin nyt kyllä mokasin.. ja pahasti.. :D

Palleroisen viime kesäinen talutusuitto menossa :)

Nyt vaellan tonne nauttimaan hiljaisuudesta, kun saa kerrankin olla ihan miten leveesti haluuaa, saa sotkea ja katella ohjelmia mitä mä haluun kattoa. Ja voin valvoa ihan miten myöhään vaan ja viettää vaikka koko sen ajan tässä olkkarissa, ilman et häiritsen ketään. Ihana vapaus ;) :D joo.. oma kämppä olis kyl kiva..

HYVÄT YÖT KAIKILLE <3


xoxo -Roxanne<3

2 kommenttia:

  1. Oih, nuo jutut mökkeilystä kuulostaa ihanalta! Tosin tuo sun vapaa vkl.kin varsin jees, oma rauha on parasta :) Puolensa ja puolensa. Kivaa viikonloppua anyway!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :) Molemmat on kyllä joo varsin ihania vaihtoehtoja, onneks tässä vielä ehtii molempia kesän aikana ja muutenkin, niin ei nyt niin järettömästi harmita, ettei molempia nyt samaa aikaa pystynytkään toteuttamaan. :)

      Poista

Kaikki kommentit ovat tervetulleita, joten eikun vaan kommentoimaan! ^^