tiistai 17. huhtikuuta 2012

Ahdistus !

Torstaina koittaa viimein se päivä mitä oon odottanu jo kaks vuotta, mut nyt ku se lähestyy ni mua vaan ahdistaa ja pelottaa ihan älyttömästi. :D Äitii, onks pakko jos ei haluuu? Voinks viel vähän aikaa jooko pidentää tätä? Emmä haluu taas muuttuu? (lupasin itelleni aikuistua edes hitusen tän myötä, mut nyt ei yhtään huvittais) Jaa että mitä torstaina sitte tapahtuu... viittiskö sitä ees kertoa.. ;) no joo joo.. multa lähtee raudaaaaaat! (kävin siis hommaamassa ne just sillon ku täytin 18, vaik ei mua itteeni niin ees häirinny pikkasen hassusti asettuneet hampaat, mut "mutsin painostuksesta".. tässä sitä nyt on kärsitty kaks vuotta.. :D ) Tai oikeestaan vasta ylhäältä, mut seki on jo suuri juttu, ku ei noi alahampaista oikee ees näy, ni enemmän odottanu just sitä et noi lähtee tost ylhäältä. ^^ jej.. mut.. nii.. takas siihen ahdistukseen :D Mul on niin hirveen herkät hampaat et oikeesti pelottaa se ku ne rupee ottaa noit pois.. koska hommahan toimii niin et kiinnikkeet on hampaissa kiinni liimalla ja ne ei lähe irti ellei sitä liimaa saa jotenki murenemaan.. eli ne pitää vääntää paskaks :D äää..

Viime syksyltä :)
Mut joo, ei ne kyllä muutenkaa niin pahat oo ollu, et hyvin on pystyny niiden kans elää, ku ihan tommoset hampaanväriset et ei ne ees näy kauas, mut on se silti vähä rajottanu sellast "leveempää" hymyilemistä, ku tuntuu et aina niihin jää jotain kiinni :DD Et oikeesti ihanaa päästä niist eroon ni pääsee taas virnuilee vapaammin ^^ Pelottaa vaan et hampaat on värjäytyny tos välissä niin paljon et liimojen alta paljastuva hammas on sitte ihan eri värinen, eli niihin jäis näkymään läntit ;o Se on oikeestaan se ainoo syy ton kivun lisäks miks en haluis noit pois :DD Koska tiiä sit miten se valkasukaan onnistuu? Kadottaako se ne "läntit" (tai ennemmänki ne ympärykset) siitä? ..ei välttämättä? :/ Mut sen näkee sitte :D

Onneks saan kuitenki ehkä frendini sinne henkiseks tueks, et ei tarvii yksin jänskätellä niitä länttejä ja kipua.. :DD Siit on kuulemma ihan kiva tulla istuu sinne hammaslääkäriin mun seuraks.. vaik se kestääki semmoset 50min. ja mähän oon koko sen ajan vaan suu auki ja pelkään pahinta ja varmaan huudan taas ku inhottaa koko homma :DD hahahah.. (en siis lukeudu niihin rohkeimpiin hammaslääkärissä kävijöihin, mut jotenki oon sentään selvinny, etten ihan joka kerta sentään itke siellä ;D :DD)

Mut nyt on pakko kuunnella vähän musiikkia et saa taas ittensä rauhotettua ja koittas vaikka unohtaa koko jutun hetkeks :D


Ciao ^^




xoxo -Roxanne<3

9 kommenttia:

  1. no need to worry, kyllä ne irti lähtee ja ei jää länttejä :D mulla oli raudat 5. luokalta 9. luokalle ja hyvin selvisin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D joo niin on monet muutki selvinny, mut mun tuurilla joku menee vituiks.. näin nätisti sanottuna ;) :D mut emmä kyl kans usko et ainakaan mitään hirveitä länttejä voi jäädä koska se kaks vuotta on kyl joo sinänsä aika lyhyt aika :D Mut silti, jänskättää, ahdistaa ja pelottaa :D

      Poista
  2. no need to worry, kyllä ne irti lähtee ja ei jää länttejä :D mulla oli raudat 5. luokalta 9. luokalle ja hyvin selvisin :)

    VastaaPoista
  3. Toi eka kuva on niin ihana! Vitsi oot kaunis!
    Mä oon ainakin niin herkkä mun suun kanssa, et sinne kun joku jotain törkkää niin oon valmis kuolemaan :D
    Tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih, kiitoksia! ^^
      Hyvä et löytyy muitaki herkkä suisia, etten oo ainut täällä ;) :D Ja ehkä mä jotenki siitä selviän kun tekin ootte niin ihanasti mua täällä nyt tsempannu ;)

      Poista
    2. Kyllä sä selviät ja mieti niin että oot selvinny niin kauan niiden kanssa ja tuskin otit niitä riemusta kiljuen vastaan niin nyt vihdoin saat ne pois! :) Vaikka se oliskin pienen tuskan takana niin lippu korkeella!
      Laita sitten kuvaa kun ne on otettu pois! =)

      Poista
    3. Hahah, totta totta :D
      Joo laitan varmasti jossain vaiheessa jonkun näköstä kuvaa, mut voi kestää hetki kun pitää opetella käyttämään tota järkkäriä minkä tänään ostin (vanhaan pokkariini tuskin enää edes haluan koskea) :DD

      Poista
  4. Oot niin nätti kun hymyilet! :) Itekkin selvisin erittäin hammaslääkärikammoisena hyvin noista rautojen poistosta. Ei sattunut yhtään. Ja oon ollu tosi tyytyväinen tasaiseen hammasrivistööni! Joko oot pohtinu kenelle meinaat antaa ensimmäisen suorarivistöisen hammashymysi? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, kiitoksia! ^^
      Ja musta tuntuu et jos se hammasrivistö oikeesti on ihan perfecto huomenna rautojen poiston jälkeen (eli ei mitään länttejä oo jääny, koska tää vaan kummittelee edelleen tuolla mielessä) ni varmaan hymyilen ihan kaikille koko loppu päivän :D Ja varmasti tekin tulette siitä osanne saamaan ;) :DD

      Poista

Kaikki kommentit ovat tervetulleita, joten eikun vaan kommentoimaan! ^^