maanantai 16. huhtikuuta 2012

Meikkileikkejä




 No mitäpä muuta mä tekisinkään, kun ei oo päivän ohjelmassa mitään pakollista... Kiharrin käteen, meikit esiin ja kaunistautumaan(=leikkimään) ^^ <3




Välillä on kiva meikkailla ja laittaa hiuksia ihan muuten vaan, koska mulle ainaki tulee parempi fiilis ylipäätänsäkin kun tiedän et näytän paremmalle, ku just heränneenä ja hiukset tylsästi vaan ponnarilla :D


Tänään tein pitkästä aikaa mun lempparisilmämeikin, jossa väreinä on voimakas turkoosi ja kulta, kaverinaan perus musta rajaus. Sitä en tiedä että sopiiko tää niinkään mun "vihreisiin" silmiin, mutta värit on niin lähellä mun sydäntä ja sopii kauniisti yhteenkin keskenään, että tämäkin yhdistelmä on tullut nähtyä mun meikissä ehkä vähän liiankin usein. (tosin nyt on kyllä ollut pitkä tauko tässä välissä)


Mä vaan niin rakastan värejä (ja meikkaamista ja laittautumista ja hyvää ruokaa ja komeita miehiä ja tatuointeja ja autoja ja.. eiku nii.. pysytäämpä asiassa) et toisinaan on kiva räväyttää värikkäällä meikillä. Talvi ja viime kesä vaan menny melko laiskoissa tunnelmissa ja yleensä meikkailut on jääny siihen ripsariin ja erilaisilla mustilla rajauksilla leikkimiseen. Mutta nyt on ainakin taas väriä! Seuraavaks vois melkeen tehä jonku oranssihtavan meikin, (niin kerroinko jo että oon nykyään ihan rakastunu oranssiin ja korallin punaseen? ;D heh) mutta mun iholla ne saa yleensä vaan silmät näyttämään jotenki hirveen väsyneille ja punasille, et saapa nähdä kehtaako siitä mitään kuvamatskuu tänne lisäillä. Harkinnassa kuitenkin on.


Ps. En muuten omista järkkäriä, joten kuvat on ja tulee olemaanki hyvin vaihtelevaa tasoa. Riippuen siitä millä ne on otettu. Järkkäri olis kiva ja siihen olis varaa, mut en todennäkösesti sellasta jaksais koskaan mukanani kanniskella, joten tuskimpa tulen sellasta ostamaan. :D Sori vaan te siellä jotka ette siedä "huonolaatusia" kuvia, niin täällä ei kyllä mitään huippulaatusia kuvia tuu olemaan :D

Pps. Kirjotin tän joskus parisen tuntia sitten valmiiksi ja jätin luonnoksiin ajatuksena että katon vielä läpi ja julkasen myöhemmin ja nyt on ihan pakko sanoa et oon vaan taas niiiiin nainen.. ehti jo mielipide muuttua tosta järkkäristäkin tässä välissä, mä nimittäin rupesin ihan tosissani kattelemaan hullujen päivien esitettä, selailemaan netistä kameroita jne. Eli enpä voikkaan luvata ettei sellasta tule koskaan ostettua :D Voi nimittäin olla lähempänä kun aamulla ja päivällä uskoinkaan.. apua :D
 ... mitä siis tästäkin opimme... ei kannata koskaan sanoa et en osta jotain, koska todellisuudessa ostan ihan kaiken... :DD


xoxo -Roxanne<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentit ovat tervetulleita, joten eikun vaan kommentoimaan! ^^