lauantai 14. huhtikuuta 2012

Itkupotkuraivari vs ilonpilkahdus

Mun henkilökohtanen lempparikuvatus :)
Noi kiharat <3 (ilmeen voitte unohtaa :DD)
Oon nyt tässä useemman päivän painiskellu näiden hiusteni kanssa ja miettiny näiden lyhyempien hiusten hyviä ja huonoja puolia. En oo nimittäin vieläkään täysin toipunu siitä päähän pistostani et leikkasin mun jumalaiset hiukset yli puolet lyhyemmäks ku mitä ne oli ;(

Siksipä päätinkin nyt tehdä tämmösen tukkapostauksen, missä lähinnä näitä mun vanhoja webbi(pelleily)kuvatuksia, joita en muualla oo koskaan halunnu julkasta, mut tänne ne sopii, koska tää on vaan tällänen blogi... :D
Tässäki vielä ihanan "täyteläiset" kiharat<3 + näytän jotenki vanhemmalle ku normaalisti? :D

Ekassa kuvassa ei tosiaan hirveesti kyllä hiuksia näy, mut se vaan on mun henkilökohtanen lempparikuvatus joten tää postaus oli musta tosi loogista alottaa sillä. Rakkauttahan tässä käsitellään ;)
Ne sai helposti ihan älyttömän kivalle nutturalle <3

Tokassa kuvassa tuleekin jo paremmin esille mun rakkaus pitkiin hiuksiin <3 Niitä sai niin kivasti laitettua ja kiharoita oli tosi kiva tehä. Jos omistaisin peruukin tai pidennykset (mitä en kyl oikeesti haluu) ni länttäisin ne varmaan toisinaan päähän ihan vaan sen takia et saisin loihtia itselleni taas noi ihanat kiharat ja ottaa pari nättiä kuvaa ^^
Meni kivasti pipan kanssaki, enkä näyttäny kaljulle :D
Tältä mä näytin hyvin usein.. (kihara-addictio)

 Nutturanki sai tosi helposti yleensä, eikä menny paljoo aikaa jos halus hiukset ylös.. toisin ku nyt, ku pitää laittaa pää täyteen pinnejä et saa niskahiukset pysymään ylhäällä.



Pipoki näytti paljon paremmalta pitkien hiusten kanssa, ku nyt se vaa painaa hiukset niskaan hiostamaan ihan järettömästi ja jos ei yhtään kato ku laittaa pipon päähän, ni näyttää kyllä helposti kaljulle ;(
Hiukset sai sillon vielä laitettua kivasti monella eri tavalla <3



*pieni itkupotkuraivari -tauko*


sekä haikea huokaus ;/


No mut joo.. jatketaaaan :DD (teit rupee kyl varmaa kyllästyttää jo täs vaihees, mut hei emmä oikeesti osannu valita näist kuvist vaa muutamaa + nyt on sitte ainaki kuvia ! ..ja vieläpä musta !) Vaik ei täs enää onneks montaa kuvaa oo ;) hihi.. Nii no siis tos nyt viel pari tommost kiharakuvatusta, joissa molemmissa näkyy taas mun lempparikiharoita (kyllä, on olemassa myös kiharoita joista en pidä omassa päässäni.. jos joku sattuu tätä ihmettelemään..) Kattokaas vaan noita viimisiä täydellisiä kiharoita jotka mulla oli vielä uutena vuotena <3 ahh.. love love <3 (olis muuten löytyny parempiaki kuvia mun uuden vuoden lookista mut mennää nyt täl webbilinjal näis vanhois kuvis :D hehee


  Mutta siinäpä oli sitten ne vanhemmat kuvat.. siirrytään näihin uudempiin, joita tosin en viitsi lisätä montaa koska a) en oo ottanu hirveesti kuvia, koska en oo saanu hiuksiani "kivasti", yleensä ne vaan roikkuu päätä pitkin :D b) must tuntuu et mul on jokaisessa uudessa kuvassa oranssi paita, enkä jaksa ite katella niitä kuvia enää, ku tulee sellanen fiilis et enkö mä muka enää muuta käytä kun oranssia :DDD

Tästäpä nää uudemmat nyt kuitenkin lähtee ja oranssia näkyy melkeen joka kuvassa :DD (oon siis nykyään tosi aurinkoinen persoona.. maybe? ;D)  Näiden kuvien myötä sitten myös hyvät yöt ja kuulette musta kyllä vielä ;) Kattelkaapa kuvia ja kommentoikaa jos on mitä tahansa sanottavaa! Toivottavasti en oo nyt ollu ihan pettymys kun oonki näin itserakas henkilö että tungen 11 kuvaa itsestäni samaan postaukseen... lupaan ettei tule toistumaan :DD nyt en vaan oikeen osannut valita kuvia jotka kuvais mun fiiliksiä hiuksistani parhaiten joten näitä tuli vähän enemmän ku oli tarkotus, hihii. 

Nää on niitä ihan ekoja kuvia, ku ne oli vielä kampaajan jäljiltä koskemattomat :)
Kerran onnistuin jonku vähän erillaisen kampauksenki väkertämään, mut siihen se sitte jäiki :DD
Tää on sit se vastakohta niille päätä myöten valuville, mitä ne siis on yleensä :DD
Nää mun ihan uusimmat kiharakuvatukset on mun lemppareita ja oli ihana ku yks frendi sano et sillä tuli musta ihan mieleen sinkkuelämän alkuajat ja carrie :D aww ^^
 .. uuden kihartimeni myötä rakastuin myös lyhyisin hiuksiini, joten päätös hiuksien suhteen ei tule olemaan helppo, mutta siitä lisää myöhemmin. :)


 

xoxo -Roxanne<3

2 kommenttia:

Kaikki kommentit ovat tervetulleita, joten eikun vaan kommentoimaan! ^^