keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Never say never

 ..eli tänään se sitten tapahtui, kävin ostamassa elämäni ensimmäisen järjestelmäkameran, vaikka oon aina ollu sitä mieltä et en tarvii mitään sellasta, ellen sitte suuntaa sinne ammattivalokuvaajan uralle josta aikasemmin haaveilin. Pokkari menee pienempään tilaan ja loppupeleissä niillä saa melkeen yhtä hyviä kuvia, jos vaan ostaa oikeenlaisen kameran ja osaa käyttää sitä. Mut koska nyt oon taas innostunu kuvailee kaikennäköstä ja ylimäärästä oli sen verran et pysty sen huoletta ostamaan, niin pakkohan se sitten oli.

Kävin siis ostamassa kamerani Stokkan Hulluilta Päiviltä kyseisen "tarjouksen" innoittamana :D


Ensin olin ajatellu että ostan ihan vaan ton kameran, mut isukki sitte sano et kannattaa samantien ostaa toi "tarvikepakettikin" koska se laukku on kuitenki hyvä jne. Joten ostinpa sitten senkin. Kassalla kuitenkin päädyin ostamaan vielä lisäksi 16GB muistikortin joten yhteensä koko ostosreissuni näiltä osin kohosi sinne 399€ :D Harmikseni unohdin kuitenkin ostaa ulkoisenkovalevyn, jota ajattelin vielä kotoa lähtiessäni, mutta kai noi kuvat jotenki nyt koneellekki mahtuu. Toivottavasti :D (täällä kun ennestään jo niin paljon kuvia mitä on pokkarilla tullu räpsittyä)

Mut kyllä näillä nyt ainakin alkuun pääsee. Vai mitä luulette? ;) :D

Pakko kyllä sanoa sekin, et onneks oli auto parkissa melkeen vieressä ni ei tarvinnu raahata noita hirveen kauas. Meinas nimittäin sen muovipussin kahvatkin jo pettää ku oli niin paljon sitä kamaa :D

Hulluilla Päivillä oli kyllä vaikka mitä kivoja vaatteita ja olis pitäny kyl jotain ostaa ku oli niin halpojakin, mut onneks jätin väliin, koska H&M:ssä tuli sitten kans törsättyä melkeen 100€ :/ Huominen vaan vähän pelottaa, kun mulla on se hammaslääkäri ja Stokka on siinä ihan vieressä, ni toivottavasti en sinne eksy vahingossa.. koska muuten sitä rahaa taas menee ja kohta oon ihan PA. :D Mut onneks työtki alkaa jo alle kuukauden päästä :D Mut silti.. huolestuttavaa tää mun shoppailu.. lähteny vähän ehkä käsistä :D ;/

Mut nytpä lähden mä leikkimään nörttiä ja kattelemaan jos jaksais vaikka länttästä sen uuden modeemin viimein seinään, kun sen pitäis kuulemma huomenna alkaa toimimaan.. ja.. en tiiä? :DD

Terppa hei vaan kaikille ja pitäkää mulle huomenna peukkuja ;) :D




xoxo -Roxanne<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentit ovat tervetulleita, joten eikun vaan kommentoimaan! ^^