maanantai 23. huhtikuuta 2012

Inspiraatio iski !

Aamun shoppailuinnostuksen laannuttua mulla jäi ajatuksiin vaan kaikki ihanat lämpimät värit ja jotenki siinä dataillessani eksyin kattelemaan ihanaakin ihanampia Pon&Zi kuvia. Joita löytyy siis mm. täältä. Käykää ihmeessä katsomassa, jos joku on vaikka onnistunut skippaamaan kyseiset söpiskuvat ihan kokonaan! Ne on nimittäin jotain niin sulosia, et... ei voi muuta ku hymyillä niille jutuille ja ihailla hienoja värejä. <3


Mut eipä mennä asioiden edelle, aattelin nimittäin tätä ennen et olisin tehny pienen "päiväni kuvina" -postauksen, joten muutamia kuvia ennen tätä inspiraatiotakin löytyy.. Mennäänpä siis niihin ensin ;)


Aamulla oltiin möllökän kanssa molemmat ihan töks..


..ja pikkunen ei kyllä millään meinannu pysyy hereillä :D


 Tapitti kuitenkin sen minkä ehti... että mitä mä teen :)


 <3


 Sit ku oltiin kunnolla herätty, ni alko se armoton dataaminen...


 Vähän käytiin kyllä parvekkeellakin istumassa :)



 ..mut sit se jatku taas..


..television parissa myöskin.. vähän heimovaimoja.. 


 ..naposteltavia unohtamatta..


 Cupcake Girls tuli kans :) Nami <3



 Muusani ;)


 ..ja sitten päästiinkin siihen kunnollisen inspiraation iskemis hetkeen... Oon aina rakastanu piirtämistä, mut jotenki ei oo viimeaikoina löytyny mitään sellasta aihetta mistä haluisin piirtää jotain ja joka sais sen palon syttymään mun sisällä. Niitä kuvia kattellessa tuli kuitenki semmonen fiilis et nyt on ihan pakko päästä piirtämään jotain söpöä. Sen lisäks oon myös pidempään halunnu kokeilla semmosta uutta tekniikkaa minkä bongasin youtubesta ja Pon&Zi kuvat on just sopivia siihen.. Kuvaksi valitsin ihanan kesäisen kuvan.. (kuva alla)


... ja siitä se ajatus sitten lähti..


 Hahaha, jooh.. ja alustana tosiaan toimi joku ensimmäinen tarpeeks iso kirja minkä löysin.. :DD Tässä tapauksessa siis joku Lasten oma karttakirja? :D Mut suoriutu varsin mainiosti tehtävästään ;)




 Palleroinen ei kyllä ollu hirveen kannustava.. tais olla vähän mustis sille mun piirrustukselle ku se varasti mun koko huomion melkeenpä 3 tunniks :DD


Pääsin aika lähelle sitä alkuperästä väritystä tällä uudella tekniikalla ja olin tosi ylpee itestäni ;)




 Ja kuten näkyy en kuitenkaan jaksanut tehdä työtä ihan loppuun asti samalla kaavalla kuin alkuperäinen, vaan lähdin soveltamaan ja toteutin taivaan enemmän omalla tyylilläni :D (ei oo ehkä niin kopion näkönen näin ^^)


 Lopputulokseen olin oikeen tyytyväinen, koska tarkotuksena oli lähinnä harjotella uutta tekniikkaa, eli hyvä lopputulos muutenkin oli vaan plussaa ;) :DD


Kun siis lopulta sain työni valmiiksi olikin kello jo niin paljon että linnoittauduin takaisin sohvalle äipän ja iskän seuraan katselemaan matkaoppaita, salkkareita ja kadonneen jäljillä :D Siinä se päivä sitten meni taas mukavasti ohi.... hih.

Hyvät yöt kaikille :)



xoxo -Roxanne<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentit ovat tervetulleita, joten eikun vaan kommentoimaan! ^^