perjantai 27. huhtikuuta 2012

Unessa kaikki oli toisin..

Mulla on jääny nyt päähän kummittelemaan se ajatus, et elän unissani ihan toista elämää ku päivisin, enkä kohta enää tiedä mikä kuuluu mihinkin "elämään".. Viimeaikoina oon nähny ihan hirveesti sellasia unia, mitkä on ollu kytköksissä toisiinsa, ja ne asiat niissä on ollu ihan toisin ku mun oikeessa elämässä. Tuntuu melkeen ku eläisin kaksoiselämää. Ehkä mä oonki semmonen että mä muutun supersankariks aina yöllä ja sit oon kehitelly itelleni jonku tarinan (=toisiinsa kytköksissä olevat unet) etten paljastais edes itelleni sitä et liitelen tuolla taivaalla kaiket yöt viitta lepattaen jne ;) hahaha.. :D

Ennen oon nähny vaan samoja unia useempaan kertaan ja tuttuja henkilöjäkin on unissa toki ollu. Mut nyt niissä on ollu pelkkiä tuttuja ihmisiä, kuitenkin kaikki suhteet näiden muiden ihmisten ja mun välillä on poikennu mun omasta elämästä ihan totaalisesti. Unet on sijottunu mulle tuttuihin ympäristöihin ja tuntuu kertovan ihan omaa tarinaansa. Yhdessä unessa ostin kämpän kavereideni kanssa sellasesta paikasta, mihin ihan oikeestikki rakennettiin taloja ihan vähän aikaa sitten. :D (mun unessa toki se talo oli paljon siistimpi, semmonen jänskä design -"omakotitalo", eikä mikään tylsä kerrostalo) itseasias, täst kyseisest paikast oon nähny ennen useampiakin unia, mut aina siin on ollu eri talo ja eri tarina. Toisessa unessa, pari päivää myöhemmin heitin ne kaverini pihalle sieltä ja laitoin asumisjärjestelyt uusiks. Seurakseni taloon muutti eräs herra josta oon kyllä ihan oikeessa elämässänikin välillä salaa haaveillut ;) :D Ja siitä alkoi sitten mukava yhteiselämä? :D Pitäiskö tästä nyt tulkita että mun pitäis alottaa puhtaalta pöydältä, vaihtaa taloa ja miestä? :D

Nyt on viimeaikoina muutenki ollu fiilikset niin pohjamudissa (jos ei lasketa niitä kahta ihanaa aamua, ku oli oikeesti ihan mahtava fiilis) et rupee jo vähän tuntumaan et unet on taas kerran parempia kun todellisuus. Eilenkin ehdin jo iloita siitä että kultani pääsi päivää aikasemmin kotiin intistä, mutta joo.. morjens.. turhaan innostuin kun ei sitten edes nähty.. samapa tuo vaikka olisi tänään päässyt? Oli kyllä pikkuinen (iso) pettymys..
    mörh :(


En oo kuvailemaankaan jaksanut, mut toi video ja sen lavasteet kertoo kyllä täysin siitä miltä musta tuntuu.. sekopäistä menoa ihan ihmeellisessä viidakossa? :D



Huomenna vois vaikka kokeilla jos jaksais ottaa kameran mukaan kun lähtee vähän kokkailemaan frendille jne. :) nyt kuitenkin taas heippaheiii ja älkää jättäkö mua vaikka nää tekstit nyt onki ollu aika pitkiä ja tylsiä taas parina päivänä :D


xoxo -Roxanne<3

4 kommenttia:

  1. Välillä unet tuntuu niin todellisilta, että aamulla herätessä on ajatukset ihan sekaisin. Aika jännä muutenkin toi et sun unet jatkuu yöstä toiseen! Ihan niinkun joku tarina! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no näinpä ! Jos en olis näitä uniani ite nähny ni en tiiä uskoisinko. Jotenkin tosi hassua, enkä oo ennen kuullu et kukaan olis nähny samaa jatkuvaa tarinaa useampana yönä :D

      Poista
    2. Kaipa se on mahdollista! :D Ite oon nähnyt kyllä useamman kerran saman unen.. Että ei ne ihan yksiselkoisia taida olla! :)

      Poista
    3. niin no ehkä se on vaan pakko hyväksyä ettei unia voi täysin ymmärtää :D

      Poista

Kaikki kommentit ovat tervetulleita, joten eikun vaan kommentoimaan! ^^