tiistai 24. huhtikuuta 2012

Vilinää ja vilskettä, helinää ja helskettä.

Ei.. Joulu ei ole vielä tulossa, mutta touhua ja kiirettä on tänään kyllä pitänyt. Kunnollisia kuviakaan en saanut otettua kun en taas enää kotiin päästyäni jaksanut kameran käyttöön keskittyä.. mut on noi ihan selkeitä kuitenki :)
  Päivä meni siis ensin lahnaillessa ja voimia keräillessä + laittautuessa, koska oli liikaa aikaa :D Ja neljältä se rumba sitten alkoi, kiireellä lääkäriin ja muita asioita hoitelemaan ja sitten vielä vähän shoppailua äipän kanssa. Joka tuntu kyllä siinä lopussa niin hassulle, kun äiti jätti laukkunsa autoon (ei jaksanut kanta sitä) ja minä maksoin kaikki ostokset kolmessa viimeisessä kaupassa.. toki äitin ja iskän kortilla.. mutta kuitenkin. Emmä yleensä vanhempien seurassa oo joutunu kaikkia ostoksia maksamaan. Tuli vaan niin hassu fiilis :D Mut anyway.. jonkin aikaa "jouduin" yksinkin siinä shoppailemaan (mua väsytti sillon jo niin hirveesti, et ei oikeen inspannu ;/ ), ennenkuin äiti liittyi seuraan ja sillon tuli ostettua mm. seuraavat yksilöt ;)


Ihanaakin ihanampi huivi Indiskasta.. Menin kuolaamaan yhtä villatakkia, mutta en vieläkään ollut valmis maksamaan siitä 44€ (?) joten se jäi sinne.. mutta tyhjin käsin en suostunut lähtemään (vaikka olis pitäny, koska mä oon luvannu itelleni et oon ns. shoppailulakossa......) vaan ostin tämän ihanuuden, jota olen myös useampaan kertaan käynyt katselemassa ;)


Vielä vähän lähikuvaa ;)


Njoo.. koska oli liikaa aikaa, niin eksyin myös katselemaan Anttilan leffahyllyjä eikä siitäkään taas mitään tullut.. pakko oli pari leffaa napata mukaan :/



Myyjä kehtas vielä toivottaa hyvää leffailtaa..  varmaa vaa vittuillaksee ;/ koska emmä näit tänää kerkee kattoo.... Ja enemmän oon nyt pettyny itteeni ku menin taas ostelemaan vaikka ei olis ollu mikään pakko :D

Jotain "evästä" kävin kans ostamassa, lähinnä siks et yritin bongailla olisko frendi ollu töis, mut eihän se siellä ollu.. hukkareissu.. Mut ainaki mun suklaakätkö sai täytettä, niin ei pääse vahingossa loppumaan <3


Ja tää ei liity taas mitenkään mihinkään, mut halusin nyt laittaa tän tähän.. jos joku vaikka erehdyksissä laittais taustalle soimaan ku lukee tätä ;)


Tänään kun sen äipän kanssa shoppailtiin ni huomasin kans keneltä oon periny mun shoppailutyylin (eli ostan aina kaikkea ihan liikaa kerralla enkä osaa lopettaa kun alkuun pääsen).. Äitiltäpä tietysti.. Se raahas taas seppälässä ison kasan kaikkea sinne koppiin ja siellä sitte piti mulle muotinäytöstä.. ja eihän siitä kasasta moni sitte enää takas hyllyyn päätyny vaan melkeenpä kaikki lähti mukaan :D GO ÄISKÄ ! haha <3

Onhan se ihan kiva et pystyy shoppailee äipän kaa sillee et on kivaa, mut ÄITI.. HYI SUA.. SÄ OOT OLLU HUONO ESIMERKKI MULLE ! ;) No eeeei.. kivaa meillä on yleensä aina ku ollaa shoppailemassa ja äiti on niin ihana ku sitä on helppo yllyttää kokeilemaan kaikkee vähän tyhmempääkin ja sit aina nauretaan ku se näyttää ihan urpolle niissä vaatteissa :) <3


Äiti on ihan höppänä <3 Ja rakas <3


Mut nytpä lähden mä hoitelemaan hampaitani joissa on nyt kyllä enemmän taas tekemistä kun koskaaan ennen.. pitää pestä ylähampaiden muovista kuorta ja hieroo jotai ihme möhnää niihin ja en tiiä.. :DD Menny hermot jo näiden kans.. helpompi olis ollu suoraan siirtyä niihin tekohampaisiin ;) :D


Heipparallaa kaikille ;)


xoxo -Roxanne<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentit ovat tervetulleita, joten eikun vaan kommentoimaan! ^^