torstai 19. huhtikuuta 2012

Aika kultaa muistot

Ai ne oli noin rumat...oli kirjaimellisesti mun eka reaktio kun näin omat hampaani ilman rautoja. :D Olihan ne suorassa, mut olin jo kerenny unohtaa että etuhampaitani koristivat rumat vaaleat läntit ja muutamaan (onneksi tuolla vähän sivummassa) oli myös todellakin muodostunu pienet läntit liimapaikkojen ympärille (no joo, itseäänhän tästä voi kaiketi syyttää, kun en vain osaa kiinnittää tarpeeksi huomiota harjaustyyliini, vaan harjaan oikeakätisenä vasempaa puolta voimakkaammin kuin oikeaa jne.). Yök, ei oo nättiä nähnykkää nää hampaat. :D Siis toki ne hampaiden värit oikein korostu siinä sillon, ku oli niin kuivat vielä, mut näkyy ne silti. Onneks ei sentään kilometrien päähän, mutta kuitenkin. ;/ 
  Nyt kun selvisin siitä "järkytyksestä" niin oon mä oikeesti onnellinen että sain ne pois ja hampaat on nyt suorassa ja näyttää ihan kivoille. Eikä mikään tuntunu edes ihan hirveen pahalle, mitä nyt yhtä muottia otettaessa tuli tosi voimakas yökkäys reaktio, mut muuten meni tosi hyvin :)
  Siit on jo useempi tunti, mut en oo viel uskaltanu syödä enkä juoda mitää vaik on tehnykki jo pidempään mieli jotain ! :D En vaan jotenki uskalla. Haluun vaan rauhassa totutella tähän, ku raudat ei "hierrä" enää poskea ja huuleenkaan ei enää osu mitään ylimäärästä, pelkkä silee pinta. Hassu fiilis.

Ooon tässä nyt leikkiny mun uudella kamerallakin ja ottanu ihan älyttömästi kuvia. Lähinnä tosta koiruudesta, kun ei täällä oo mitään muuta jännää kuvattavaa :DD Muutaman kuvan otin itestäniki, mut eipä niistä monikaan ollut julkaisukelpoinen. Tässä kuitenkin muutama.

 Vikoja kuvia ennen rautojen poistoa..


Mä ihan oikeesti koitin vaan hymyillä nätisti..


...mut ei siit tullu mitää ku olin nii sekasin onnesta ja jännityksestä :D


Ja tässä sitten vielä yksi kauhistus ILMAN RAUTOJA ;) <3 Loput oli niin järkyttäviä ettei niitä voinu tänne laittaan, mut yhen sentään saatte ihailtavaksenne ^^


Niin joo ja ekoissa kuvissa mulla oli päällä mun new Cambodian Lover <3 jonka ostin eilen H&M:stä. Tässäpä vielä muutama kuva kyseisestä ihanuudesta ;)



Ps. taas muuten oranssia.. damn.. :DD


Koiruudesta teen varmaan erikseen vielä kuvapostauksen tänään, kunhan jaksan käydä noi kaikki kuvat läpi :D Nyt kuitenkin heipsan ja pysykäähän linjoilla ;)



xoxo -Roxanne<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentit ovat tervetulleita, joten eikun vaan kommentoimaan! ^^