sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

20 !

Tältä näytin eilen ! Oli niin kiva
nuttura kerranki ni oli ihan pakko
ottaa kuva :D
Mun piti tänne eilenkin jo tulla postailemaan mun ihanaakin ihanammasta päivästä joka meni kavereiden kanssa kokkaillessa ja yhen frendin autonlaittoa katellessa ja nauraessa. Mut sit siinä käviki niin että kotiin tulo venähti "myöhäseks" ja oli siinä kaikennäköstä siivoiluhommaa ja mökötystä illalla ni se jäi sitten. Eikä mulla mitään kuviakaan olis ollu että tylsä pitkä tekstipötkö olis ollu tiedossa (koska en niinkään tykkää käytellä muitten kuvia vaan haluaisin täyttää postaukseni ihan itse otetuilla kuvilla, että olis yksilöllisempi jne. :D). Sen verran kuitenkin pakko sanoa et oli tosi kiva pitkästä aikaa nähä hyviä ystäviä, kokkailla yhdessä ja syödä älyttömän hyvää ruokaa ;) + kotimatkalla bongasin frendin omalta parkkipaikaltaan pyllistelemässä ja menin sitte sinne vielä vähän seisoksimaan ja jubailemaan ja saatoin hetken jopa kuvitella osaavani venäjää kun ymmärsin puolet mitä se jutteli kaverinsa kanssa :D (jokatoinen sana oli venäjää ja jokatoinen suomee) Oli ihan hauskaa sillee. Ja sain ainaki nauraa eilen taas enemmänki ku tarpeeks! ^^ Illasta ei sitte muutaku että mulla vaan oli taas ehkä vähän liian korkeet odotukset ja sit ku mikää ei menny niinku kuvittelin ni vähän siinä iski möksis ja itku ;/

hehee :D

Nyt sitten kuitenkin mennään jo tähän päivään. Mulla on nimittäin tänään synttärit ! Jej... tää tyttö on vihdoin 20 ! Vaikken ehkä siltä näytä tai kuulostakkaan :D Mutta totta se on ! Varsinaisista synttäri pippaloista en tajunnu ottaa yhtäkään kuvaa, ku olin jotenki niin stressaantuneessa tilassa, kun puol sukua (no ei kyllä ihan) tuli juhlimaan ja tapas mun miekkosenki ekaa kertaa. Sit lopulta kun vähän enemmän rentouduin ni sit vaa olin kiinni miehessäni loppu ajan :D ...Eli ne juhlat meni ihan ohi.. mutta ONNEKSI puoli tuntia myöhemmin tuli vielä äipän työkaveri miehineen kahvittelemaan ja rääppiäisistä tajusin sitten ottaa muutaman kuvatuksen! ;) Niitä siis mm. luvassa seuraavaksi. Eli jatkanpa tästä nyt postausta kuvien kera ^^



Ihan ekaks haluun kyllä esitellä mun ihanat lahjat :)


Ekana perhetuttujen synttärilahjatuliainen thaikuista, ihan älyttömän nätti huivi ja tuun kyllä varmasti käyttämään jotenkin jossain vaiheessa!


Nää nyt sulattaa kenen tahansa sydämen.. Serkun lapset oli tehny mulle hienot kortit ja sain mä leffalippujakin 5 kappaletta ^^


Jooh, koska mä oon nyt kihloissa jne. ni eiks oo ihan selkeetä että saan lakanat lahjaks... :DD Mut on kyllä ihan nätit lakanat, et kyllä varmasti tulee käytettyä :) (vaik mikään ei kyllä päihitä mun silkkilakanoita<3)


Systeriin voi aina luottaa, skumppaa tuli tänäkin vuonna sieltä suunnasta ;) namiii <3


Porukoilta sain lahjaks objektiivin mun järkkäriin ja koska en aatellu et paketti olis sisältäny mitään niin arvokasta, ni annoin palleron repii ne paperit siitä päältä. Meinas vaan mennä toi laatikko mukana...... :DD Onneks objektiivi kuitenki säily ehjänä ja sillee ^^

 
Palleroinen oli muutenki ihan mahoton koko päivän. Olis halunnu tappaa kaikki ilmapallot jne. mut rauhottu onneks lopulta mun sänkyyn nukkumaan <3


Hauskimmasta lahjasta vastas ehdottomasti kuitenkin isukki :D Se on niin ihana kun se kuuntelee ja tarttuu niihin kaikkein hassuimpiin ideoihin. Heitin nimittäin tossa pari viikkoa taaksepäin kun ajeltiin dädin kanssa jossain, et olis pitäny laittaa puntoon etusäleikön taakse semmoset keltaset välkkyvät valot (samantyyliset näin viimekesänä jollain työmiehellä sen omassa autossa) et pääsis tänä kesänä helpommin ajelemaan kaikkialla tietyömailla jne. No.. sehän sitten meni ja osti sellasen.. :DD hahaha :D en tiiä onko mulla oikeesti pokkaa lätkästä toi punton katolle ja lähtee ajelee, mut hauska lahja kuitenkin. Ihana isi <3 :D


Äipän siltä työkaverilta miehineen sain taas tollasen ihanan iittalan lasisen säilytysrasian. Sain niiltä samanlaisen yo-lahjaks viime keväänä ja oon ihan rakastunu siihen. Tulee varmasti käyttöön toi toinenkin! :)


 Sitten vähän niitä "juhlakuvia" :D Alotetaan vaikka palleroisen kerjäämisestä pöydän alla...


 Äiti laitto toki meille myös vappukoristeet, et tulis juhlatunnelmaa ja sillee.. :D


 Ekat (ne viralliset) bileet oli semmoset brunssimaiset, joten siellä oli myös tarjolla salaattia ja nakkeja ja lihapullia, kalaa ja perunoita jne. mut nää tokat bileet = rääppiäiset oli sitte puhtaasti vaan tälläset kahvittelut. Tässä vähän esimakua ;)


 Perhetutut toi äipälle tuliaiskukan, mut mä tyksin niin paljon orkkideoista ja kukista muutenkin et esittelen tän tässä nyt mun synttärikukkana ;) hahah :D


 ahh.. love <3


 Sitte vähä lisää niitä vapputunnelmia, ettei jää epäselväks miten lähellä vappua oon syntyny jne..


 Ja lopulta palaamme takaisin ruokapöytään, koska niinhän mäkin tein tänään. :D Uudestaan ja uudestaan palasin ruokapöytään jotain syömään. Oli niin ihania herkkuja <3

 
Ps. ite tehtyy simaaa !!!! NAMIII <3 :DD ja ja ja mansikkakakkuuuu ! NII ja suklaakakkuu !!! Ja rahkaherkkupalleroita ja KARJALANPIIRAKOITA JA aaaaaaaa.. kaikkee hyvää ! <3



Maukasta vappua kaikille, muistakaa syödä ja juoda hyvin ettette (woot, onks toi muka suomee?  :DDDDD) pääse kuihtumaan !



xoxo -Roxanne<3

2 kommenttia:

Kaikki kommentit ovat tervetulleita, joten eikun vaan kommentoimaan! ^^